søndag 23. januar 2011

Chanel


Har vært så heldig å få tak i second hand Chanel.

Etter å ha vasket og pusset litt på den ser den ganske ok ut synes jeg.

Den doble C-en er litt skrablet,men litt slittasje må man tåle når man kjøper second hand.

Absolutt en ny favoritt,ønskeliste-check;)

I`ve been lucky enough to get my hands on second hand Chanel.

After cleening and polishing it,it looks quite alright.

The double C is a bit scratched,but it is second hand after all.

Absolutely a new favourite,wishlist-check;)

2 kommentarer:

  1. Bare elsker chanel.Heldig du er som har annskaffet deg en slik veske.

    SvarSlett
  2. Jeg var på leting etter second hand Chanel lenge før jeg fant denne,så følte meg ganske heldig når jeg fant den:)
    Jeg kan legge ut mine tips til secondhand shopping,hvis dere ønsker det?

    SvarSlett