søndag 30. januar 2011

Dagens outfit

Var ute med venner å spiste middag på Makrellen i går kveld.God mat og god service.
Det er en av de få plassene i Kristiansand som har susih,men de hadde ikke favoritten min,Maki med philadelfia,så da ble det breiflabb på meg istedenfor.
Blazeren jeg har på meg har jeg DIY-et litt.Den var blitt for stor,så jeg flyttet knappen.
Synes det ga en fin asymmetrisk effekt.
Singleten er òg et nr for stor,men synes nesten den satt finere på meg enn min vanlige str.
Og til 29,-var den ikke den store innvesteringen akkurat...
skjerf:Jimmy Choo/hm
blazer:HM/DIY
brosje:Sonia Rykiel/hm
øredobber:diamanter
klokke:DKNY
singlet:Cubus,on sale
flary jeans:HM
belte:Mulberry
veske:Chanel,second hand
I was out with friends yesterday,having dinner at Makrellen.
Good food&service,one of the few places in Kristiansand where the have sushi.
But they didn`t have my favourite;Makki with philadelfia,som I had monkfish(?)instead.
I`ve DIY`d my blazer a bit;it was to big,so I moved the butten.
It made a nice assymertic effect.
The singlet is also to big,but I think it looks better on me that way.
And for nok29,-it was a steal.
scarf:Jimmy Choo/hm
blazer:HM/DIY
broch:Sonia Rykiel/hm
earrings:diamonds
watch:DKNY
singlet:Cubs,on sale
flary jeans:HM
belt:Mulberry
bag:Chanel,second hand

2 kommentarer:

  1. Må si du kler den litt mer "rokka" stlien utrolig bra.Buksene sitter kjempe fint,veldig kult med den singleten,belte og skerfet.Ser ut som du er 18 på en positiv måte=)

    SvarSlett