lørdag 22. januar 2011

DIY/Outfit



Da jeg så denne jakken på Cubus,visste jeg at den var for stor.Men jeg kjøpte den likevel.
Med den fargen,de knappene og til kr49,-kunne jeg ikke gå fra den.
Dessuten hadde jeg nettop vært inne på bloggen til søte Hilde å lest dette innlegget:
Så med det i bakhodet kjøpte jeg jakka og her er resultatet.
Jeg laget hull i hver side for å få plass til beltet og tredde det mellom fôret og ytterstoffet,sydde en forsterkning på hver side av hullet.Fiks ferdig!
First spotting this jacket,I knew it was the wrong size.But with the colour,buttons and at a price of nok49,- I couldn`t help myself.
Here`s the result.
I made a hole on each side to make room for a belt,and thats it!
Tip borrowd from: http://www.denoto.notre.co/ .
berèt:HM
jakke/jacket:Cubus,on sale
skjerf/scarf:Jimmy Choo/HM
belte/belt:Madonna/HM
hansker/gloves:HM
øredobber/earrings:Snø of Sweden

4 kommentarer:

  1. Så kult! :)
    Gøy at ideen min kunne være til nytte;)
    Jeg kan ikke tro at du fikk den for 49 kr, for et kupp!

    SvarSlett
  2. Ja idèen din var absolutt til nytte,takk:)

    SvarSlett