tirsdag 25. januar 2011

Jeg vant...


...konkuransen hos nydelige ladybird!

To neglelakker fra Cubus og et fresht skjerf fra Cathy Pill/La Redoute.Legg merke til de søte hjertene hun har puttet oppi:)Utrolig koselig!

Faktisk så gøy å vinne at jeg vurderer en giveaway på min egen blogg.

Har vært leser av http://www.ladybirdnest.blogspot.com/ i lang tid.


I`ve won the competition on the lovely ladybirds blog!

Nailpolish from Cubus and a scarf from Cathy Pill/La Redoute.

So much fun to win,that I`m considering a giveaway on my blog too.

I`ve been a reader of ladybirds blog for a long time.

5 kommentarer:

  1. Så gøy at du vant.Elsker godsaker som kommer uventet i posten.

    SvarSlett
  2. Du er nå ei søt ei. Takk for link ;) Kos deg med de nye sakene ;)

    SvarSlett
  3. Takk igjen ladybird,det skal jeg:)

    Anonym:Du må bare følge med på bloggen her,så kansje du blir den heldige vinneren hos meg,skal legge ut en giveaway i løpet av uka;)

    SvarSlett