fredag 21. januar 2011

Laser vs Tattoo



Var på SaitS klinikk å tok laserbehandling nr.5 eller 6 her om dagen.For å fjerne tattoo.Av en forvokst marihøne på vrista på foten.Nydelig flott ikkesant?


Jeg var 16år og skulle ha en bitteliten søt marihøne på foten.Tenkte det kom til å bli søtt.Helt til jeg fikk sett resultatet:en forvokst bille som slettes ikke så ut som en marihøne!!Den tattoodusten skulle seriøst vært saksøkt.


Enda godt at det finnes måter å fjerne dem på.

Dyktige Pedro Sait er utdannet lege og har utført laserbehandlingene.

Ved SaitS klinikk føler man seg ivaretatt og får svar på alle spørsmål man måtte ha.

Jeg fikk en fast pris på å fjerne tattooen,uansett hvor mange behandlinger det ble,kjempeflott å vite det på forhånd og jeg fikk ta det på delbetaling.


Jeg har tre tips:

1.Ikke ta tattoo

2.Skal du absolutt ha tattoo så tenk nøye gjennom og vær veldig bestemt på hvor og hvordan du vil ha den.

3.Hvis du skulle angre kan jeg anbefale http://www.saits.no/


Several years ago I got a tattoo that was suppose to be a cute ladybug.It didn`t turn out good at all,so I`ll finally get rid of it.At SaitS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar