lørdag 8. januar 2011

Ønskeliste fra 2007-2010


Jeg har en forkjærlighet for klassiske plagg,vesker og accessories og har hatt liggende en ønskeliste fra 2007 der jeg stadig har tilført nye ønsker.

Nå er lista tom,så jeg skal se nøye gjennom garderoben for å se om jeg finner nye ønsker.

Kan virkelig anbefale å skrive ønskeliste,da unngår du innpulskjøp og kan heller spare penger til noe du virkelig har lyst på,som du vet vil vare lenge.

Og du vet akkurat hva du skal se etter på salg og i secondhand butikker.

Jeg har spart penger,kjøpt på salg og ønsket meg.



Noen andre som skriver ønskelister?



På bildene over vises ønskene mine:


*Bayswater veske fra Mulberry-julegave fra mannen min

*Diamantøredobber,on sale-kjøpt i anledning bryllupet vårt

*Trenchcoat fra Bruuns Bazaar,on sale-kjøpt i København

*Solbriller fra Chanel

*Veske fra Marc by Marc Jacobs

*Jeans fra Acne

*Marc Jacobs Daisy Solid perfume ring

*Lange sorte skinnhandsker

*Skjerf fra Gant,on sale

*Cardigan fra Tiger of Sweden,on sale *Brune skinnhandsker fra United colors of Benetton,on sale

*Klokke fra Gant,årets julegave fra mannen min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar