fredag 28. januar 2011

Skiing

Sist jeg gikk på ski er iallefall 12år siden.Jeg har aldri hatt egne ski,men Camille fikk ski til jul,så da var det jammen på tide at jeg òg kjøpte.Var heldig å fikk lurt med meg god venninne som har peil på ski.Tenkte at det kunne være lurt å trene litt på egen hånd før jeg skal på tur med Camille.LURT JA.Jeg tryna selvfølgelig så det holdt.Fant ut at det var utrolig praktisk å gå med instruktøren min;les:min BJØRNESTERKE venninne,som heiste meg opp på beina igjen.Er aldeles blå på høyre rumpeball,tror det blir en stund til neste gang denne skal på ski.Men jeg har iallefall GODE ski.Mine helt egne ski:)

Last time I went skiing must be about 12years ago.I`ve never had my own ski,but Camille got skis for christmas,so it was time I also bought.Was lucky enough to trick å good friend into helping me buy them.Thought it was a good idea to practice on my own before taking on skiing with Camille.GOOD IDEA INDEED.Offcourse I fell really hard on my bum,my strong friend had to hoist me up again.I`m totally blue on my butt,think it will take a while before I`m skiing again.But atleast I have GOOD skis.My very own skis:)

2 kommentarer:

  1. Tror jeg kan være en passende tur kamerat på ski....Ikke for å hjelpe deg.Men for selv å ikke føle seg håpløs.Skiene mine står foreløbig til pynt.

    SvarSlett
  2. He he,godt å høre at det ikke bare er meg som er håpløs på ski;)

    SvarSlett