torsdag 27. januar 2011

Vinn/Giveaway







En av mine lesere har nå muligheten til å vinne to av mine favorittprodukter:
Lipgloss fra Juicy Tubes og neglelakk fra Essie!

Legg igjen en koselig komentar og fortell meg gjerne hva du ønsker å lese om på bloggen min!
Du dobler sjansene dine dersom du blir følger av camillecupcake,på bloglovin/google kontaktnettverk.
Blir glad hvis du linker til meg dersom du har egen blogg!
Husk å skrive på mailadr.slik at jeg kan ta kontakt dersom du vinner.

Avsluttes 31 januar,trekker en vinner 1 februar:)



One of my readers now have the chance to win two of my favorite products:
Gloss from Juicy Tubes and nailpolish from Essie!

Leave me a comment and tell me what you wish to read about on my blog!
Double your chances by adding yourself as a follower on bloglovin/google.
I will be very happy if you link back to me on your own blog,if you have one.
Remember to add your mailadr.so that I can contact you if you win.

Ending on 31 january,will draw a vinner 1 februar:)



8 kommentarer:

  1. Heisann. Jeg er stolt av å være den første deltakeren i "konkuransen" din. Takk for sist forresten:) du ønsket innspill på hva vi ønsker å lese mer om på bloggen din. Da ønsker meg og Arne Anton å lese mye mer om skiteknikk, fiskebein, ploging. Vi ville også likt og se bilder av skiutstyr som du kan anbefale, litt smøretips burde også være på sin plass på denne årstiden :) klem fra Linda, bra blogg forresten:)

    SvarSlett
  2. :)skriver i morgen. er for trøtt nå =)

    SvarSlett
  3. Linda altså for ei dame!!:p

    Jeg vil lese om MOTE og FACHION, noe du allerede skriver om! Så altså fortsett i samme retning du allerede gjør snuppa - trenger litt mote tips nå fremover;) Liker virkelig bloggen din! Fredagsklem Marty

    SvarSlett
  4. Ha ha Linda,jeg er fremdeles blå på stumpen takkskalduha:P
    Men skal få lagt ut bilde fra turen vår:)

    Takk for innspill Martemor:D

    SvarSlett
  5. Heia vennen! Du er så flink til å få det til:)Du har god smak når det gjelder klær og en super kokk. Koselig med litt matretter innimellom. Du har jo så mange gode oppskrifter. Jo sunnere jo bedre:) Måtte le litt av Lindas kommentar, men hun syns nok jeg er like håpløs i voksen alder med skigåingen;)Øvelse gjør mester:)klem S-søs

    SvarSlett
  6. He he,ja tror nok det må en del øvelse til før jeg er trygg i løypa:D

    SvarSlett
  7. Syns du har en bra blogg. Kunne godt tenke meg å lese dine tips til hvor man finner billige designkupp :) Ellers er mote kjempespennende. Du er flink Elisabeth. -Randi-

    SvarSlett
  8. Takk for innspill Randi,skal jobbe litt med et innlegg om det:)

    SvarSlett