søndag 20. februar 2011

Dagens antrekk






Jeg har vært i bursdag til nevøen min i dag,morsomt,han er så skjønn!
My nephew`s birthday today,fun,he`s so cute!
Her er antrekket for dagen/todays outfit:
sko/shoes:Vagabond
veske/bag:Sonia Rykiel,second hand
strømper/pantyhose:Pierre Robert
skjørt/skirt:Gina Tricot
skjorte/shirt:Acne,second hand
klokke/watch:Guess
armbånd/bracelet:Burberry,second hand
øredobber/earrings:Cubus
Har store planer for den kommenede uken:
Inspirert av en artikkel om å bli kunstkjenner i mars utg.av norske Elle vil jeg presentere en ny kunstner hver dag basert på min private samling.Jeg er ingen kjenner,men jeg vet hva jeg liker.Jeg vil dele bilder fra min beskjedne samling av kunst med dere,håper dere kommer til å like det.Kunst for meg er spennende,fasinerende,inspirerende og skaper gjerne en egen sinnstemning.Kunst er personlig,men jeg ønsker likevel å dele med dere.
Så gjenstår det å se om jeg får jobbet meg ferdig med innleggene da.
Big plans for the following week:
Inspired by an article on art in latest issue of norwegian Elle I will present to you a new artist every day,based on my own modest private collection.

2 kommentarer:

  1. Du er jo fin i alt.Likte spesielt godt skjørtet,det er jo bare en drøm med dine lange bein.

    -jorun-

    SvarSlett
  2. Tusen takk,det samme til deg:)
    Skjørtet er utrolig behagelig på,de selger et lignende på H&M nå!

    SvarSlett