onsdag 23. februar 2011

Kunstuka: Meg selv

Foto: Donna Ioanna

Jeg er absolutt ingen kunstner,men jeg malte litt før,kun til egne vegger.

Disse bildene har jeg malt for noen år siden,blir lite maling nå.

Teknikken er akryl på lerret.

Jeg begynte å samle på kunst da jeg var 22år gammel,men interessen meldte seg en god stund før det.Interessen for kunst og mine kunnskaper om temaet har jeg fra mine gode venninne og kunstner Jorun Wisløff.Følg med senere i uka for presentasjon og portrett av henne.


I`m definatly no artist,but I did some painting before,for homeuse only.

I painted theese pictures some years ago,has been little painting sice that.

The tecnique is acrylic on canvas.

I started to collect art when I was 22years old,but the interest came long before.My interest and knowledge on the theme I have from my good friend and artist Jorun Wisløff.

Stay tuned for a presentation of her later this week.


















2 kommentarer:

  1. Så vakre bilder.Likte spesielt godt det siste.
    Hilsen slankerinna.blogg.no

    SvarSlett