fredag 18. februar 2011

Prikker






Min søte kollega som skal flytte til Oslo,har opprydding i klesskapet med tanke på pakkingen.

Hun hadde tenkt å kvitte seg med denne veska,men kom heldigvis på at jeg en gang hadde sagt at jeg synes den var søt,så dermed fikk jeg den:)Tusen takk snuppa!

Jeg jobber med et innlegg med tips til secondhand shoppping,titt innom senere i dag;)

My sweet colleague whom is moving to Oslo is cleaning out her closet.She was about to get rid of this bag when she came to think of me,saying once that I thought it was cute,so she gave it to me:)Thank you sweety!

I`m working with a post on seconhand shopping,come take a peek later tooday;)

2 kommentarer:

  1. Flaks,for det var en veldig søt veske. =)

    -jorun-

    SvarSlett
  2. I know!!Gøy når man får gaver sånn helt uventa:)

    SvarSlett