torsdag 3. mars 2011

Åpningsfest hos Moods of Norway


Peder,meg og Simen ....
De fine jentene mine: Jorun & Bente....

og meg med den selvskrevne rosa traktoren!

Jorun kjenner butikksjefen Courtney,

som for øvrig virket utrolig blid og serviceinnstilt,det lover jo godt:)

Goodiebag & Champagne ....




Kule klær....

Kul utstilling!

Underholdning.... DJ Ole Jacob

Bjøro Håland Trekkspilldude(fikk visst ikke noe bra bilde av ham)



Kveldens outfit....

...en morsom kveld med fine folk!

Snek meg til å knipse bilder i et av prøverommene,

som for øvrig ser ut som en utedo!

Ble en tidlig kveld og bare ett glass champagne på meg siden jeg skal på jobb i morgen tidlig. For noen herlige gutter Peder og Simen er,akkurat like imøtekommende og jordnære som forhåndsinntrykket mitt tilsa.

Da gjennstår det bare å ønske TIL LYKKE med ny butikk og LYKKE TIL på åpningen i morgen kl.10.00.

4 kommentarer:

  1. Kan du skaffe en sånn traktor til Andrine????????
    Var prøverommene opprinnelig en eller toseters?

    SvarSlett
  2. Tja,kan ta henne m i butikken,så hun kan sitte på denne iallefall;)
    Fortalte faktisk Moods gutta om to-seter doen t bror min,de ble veldig imponert.Men de hadde nok bare plass t èn.

    SvarSlett
  3. Hviste bilde til Andrine og spurte hva det er.
    Det e en rosa gråtasstraktor, sånnein vil æ ha! Kom det fra ho med ei gong. Ho hadde sikkert likt å sitte på den traktoren...... Dei kan få lov til å lage en kopi av den gamle toseteren....

    SvarSlett
  4. Nåååw så skjønn,hun er bare herlig:)
    Du må jo bare få tak i en gråtass og frem med sprayboksen;)
    Kansje jeg burde få tatt bilde av den doen å maile til dem??Hehe:D

    SvarSlett