tirsdag 15. mars 2011

Homemade peeling

Jeg har mixet frem og tilbake å kommet frem til denne oppskriften på peeling.
100%naturlig og den funker fint til meg iallefall.

1spiseskje sammalt hvete,grov,
1spiseskje oliven eller rapsolje,
1teskje honning,jeg har brukt honning fra storebror`s bigård:)

Man burde ikke peele mer enn 1gang i uken,bruk myke sirkelbevegelser,så du ikke skraper opp huden.Skal unne meg litt hjemmespa i kveld,da skal jeg lage denne peelingen.

I`ve been mixing back and forth and turned up with this recipe on peeling.
100%natural and it works fine by me.
1tablespoon whole wheat coarse
1tablespoon oliveoil
1teaspoon honey,I`ve used honey from my brothers bees:)

You shouldn`t peel more than once a week,use soft sirkularmotion,not to scratch the skin.
I`ve got plans for homespa tonight and this scrub is on the menu for sure.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å legge ut tips.
    Det føles alltid godt å få frisket opp huden litt.Ikke helt ulik blandingen jeg har prøvd.Da har jeg hatt honning,yoghurt og hvetemel =)

    -jorun-

    SvarSlett
  2. Ja kjempedeilig:) Fint med litt hjemmespa,kunne jeg fått oppskriften på din maske?

    SvarSlett