fredag 4. mars 2011

Orange Love




Scarf&cardigan:Cubus

jeans:Acne

shoes:Nelly

earrings:Fam Irvoll

Her er skoene jeg hadde så lyst på fra nelly.com.

Herlig farge,klar orange som virkelig lyser opp! De er vanvittig høye,så med mine 180cm+disse skoene blir jeg garantert høyeste jenta i gata(evt i hele Kristiansand...),men blås på,skoene er kuuule!Håper bare ikke jeg tryner med dem på...

God helg til alle dere søte!

Here`s the shoes I wanted from nelly.com.

Love the color,clear orange that brigthens up any day!

They are really high,so with my 180cm+theese shoes,I`ll definatly be the tallest girl in my street(or in all of Kristiansand....),but what the heck,theire so coool!I only hope I don`t fall on my face while wearing them...

Have a nice weekend all you cuties!

6 kommentarer:

  1. wow! amazing shoes! really like your blog!

    SvarSlett
  2. Thank you for your sweet comment:)

    SvarSlett
  3. De var knall fine.

    SvarSlett
  4. Takk:)De har dem i svart og brunt òg:)

    SvarSlett
  5. Du er rett og slett litt vågal :)... De var utrolig stilige.

    -jorun-

    SvarSlett
  6. Kansje litt for vågal?Spørs hvor mye jeg får brukt dem,men de er jo fine å se på iallefall hehe;)

    SvarSlett