onsdag 2. mars 2011

Zara.com/no


Endelig kommer gla`nyheten til oss som ikke har en Zara butikk i nærheten:

f.o.m i morgen,torsdag 3mars kan vi i Norge shoppe online på zara.com!!!

Hurrahurrahurra!!Elsker Zara,de har en unik blanding av highstreet,casual og klassisk.

Sist jeg shoppet på Zara i Tallin fant jeg en nydelig silkebluse som jeg har brukt mye.Gleeeder meg!

Finally here comes good news for thoose of us not having a Zara store nearby:

from thursday march the 3rd we in Norway can finally shop online on zara.com!!!

Hurray!!Love zara,they have a unike mix of highstreet,casual and classic.

I found a georgeus silkblouse last time I shopped on Zara,I`ve been unsing it a lot.I`m soooo exited!

Pssst!

Titt innom senere for nyheter om en annen butikkåpning som jeg gleder meg veldig til!!

Pssst!

Take a peak in later for news about another storeopening I`m really exited for!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar