fredag 1. april 2011

Workout

Sitter i bilen en torsdag kveld å psyker meg opp før corebar med Gyro (aka det nærmeste jeg kommer PT). Gyro er supermotiverende og siden hun er kollegaen min får jeg gjerne litt ekstra tips når jeg kommer å maser på jobb(sorry,men takk for tips!).Hun pusher og drar og gjør sitt beste for å få meg in shape,føler at det begynner å hjelpe,men må bare stå på videre. Jeg er kjempestolt over å ha klart å ta av meg 31 av de 37kg som jeg la på meg under svangerskapet,det har ikke vært lett.(Nope,ikke en aprilspøk) God helg til alle dere søte,og til dere som gjør tapre forsøk på å trene og gå ned i vekt;stå på videre!!! I`m sitting in my car thursday afternoon,psyking up for corebar with Gyro(the closest I`ll come to a PT). Gyro is supermotivational and since she`s my colleague I`m getting some extra tips from her(sorry about the hassle,but thanx for the tips!).She`s pushing and pulling to get me into shape. I`m really proud of loosing 31kg of pregnancy weight,it hasn`t been easy.(Nope,not an april joke). Happy weekend to all you sweeties and to all of you whoom are trying to work out and loose weight;keep up the good work!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar