lørdag 14. mai 2011

Glimt fra Oslo

Traff på nydelige Caroline fra Elle og Oslogirls.Hun var veldig hyggelig og lot meg få ta bilde av henne.Sjekk ut vesken hennes fra Cèline.Love it.

Meg og søte Silje før take-off.Fikk ett par koselige "god tur" meldinger,måtte bare knipse et bilde av oss for å vise at vi rakk flyet hehe:)


Dagens høydepunkt var AW11 visningen med cupcakes og champagne hos Mulberry.


Fint vær og deilig mat da vi hadde lunsj på Aker brygge. Senere på kvelden ca.20.30 satt vi ute igjen.Fremdeles 20grader ute.Er det mulig i Norge 11mai??


På shoppekvelden hos Indiska ble det servert jordbær og vin og vi fikk shoppe Jade Jagger dagen før kolleksjonen ble sluppet i butikken.
Deilig å slippe masse mennesker og tomt for plagg i min str.
Fant mye fint,valget falt på en nydelig silkekjole.


I prøverommet på Indiska med mine favoritter.Knipsa bare et bilde i farta for ikke å lage kø.
Ønsker dere alle en nydelig fin helg!!!
Skal få knipsa litt bilder av det jeg shoppet,kommer plutselig et innlegg om det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar