torsdag 27. oktober 2011

Masker for Burma...

...heter et av nødhjelpsprosjektene til non-profit organisasjonen Hvite Lilje.
Organisasjonen jobber med å bygge barnehjem,primært i Burma og i flyktningeleirer rundt.
Det går mot vinter i Burma også og det er stort behov for varme tepper.
Jeg har en nær venninne som er veldig aktiv i organisasjonen,hun har vært med på nødhjelpe sendinger,så jeg vet at hjelpen kommer frem dit den skal.Ovenfor er begynnelsen på mitt bidrag,håper på å få strikka endel flere lapper.
Hvis du ønsker å bidra kan du strikke lapper på 15x15cm.Restegarn er fint å bruke,helst ull.
Ta gjerne kontakt med meg for videreformidling,eller gå inn på Facebook siden deres.
Ingen kan hjelpe alle,men alle kan hjelpe noen!

2 kommentarer:

  1. Bra tiltak! Skal se om jeg kan få tid til å strikke noen etter jul! Litt for mye å henge fingrene i nå!...

    SvarSlett
  2. Kjempebra,de trenger den hjelpa de kan få!ja flott tiltak er det virkelig:)

    SvarSlett